Friday, July 17, 2015

ویدئو مپینگ video mapping

ویدئو مپینگ ماورای تصویر سازی




تصویرسازی و نمایش فیلم به صورت ۳ بعدی بر روی تمامی سطوح را ویدئو مپینگ می گویند، این دستگاه به شما این قابلیت را خواهد داد تا بدون عینک های ۳ بعدی بتوانید در تمامی سطوح تصویر فول  HD, به صورت ۳ بعدی مشاهده نمایید. چه آن سطح هموار باشد و چه هموار نباشد، فرقی نمی کند چرا که سیستم ویدئو مپینگ از لحاظ نرم افزاری این امکان را دارد که در تمامی سطوح تصویر را انعکاس دهد.
ویدئو مپینگ Video Mapping  قابل استفاده در کنسرت ها، تالار ها، همایش ها، سمینارها، هایپر مارکت ها، رستورانها، مزون ها، بوتیک های پوشاک، گالری ها، بانک ها، نمایشگاه ها، نمای ساختمان، داخل فضای ساختمان و غیره…



3D Projection Mapping

واحد تولید دموکالا برای ساخت و اجرای ویدئو مپینگ ابتدا مکان و سطح مورد نظر را از لحاظ ابعاد و ساختار شناسایی کرده، و بعد نسبت به اندازه سطح اجرا، فیلم ۳ بعدی را تولید می نماید. برای اجرا، ابتدا دستگاه ویدئو پروژکتور در زاویه روبرو یا زاویه پایین سطح مورد نظر نصب می شود و بعد از نصب کامل آن دستگاه روشن می شود و تصویر در سطح به نمایش در خواهد آمد.


قیمت اجرای ویدئو مپینگ بستگی به محیط اجرا ، ابعاد ، سطح اجرا و غیره… دارد. محیطی که ویدئو مپینگ در آن اجرا می شود بسیار مهم بوده چرا که اجرا در محیط داخلی با سخت افزار و نرم افزار مربوط به مکانهای داخلی اجرا می شود، و در محیط خارجی نیز با تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری مربوط به خود تصویر نمایش داده می شود.


جهت استفاده و خرید این محصول ویژه دموکالا می بایست از طریق ایمیل و یا شماره تماس درج شده با ما تماس حاصل نمایید

email: sales@demokala.com
tell: 02177650388


No comments:

Post a Comment